HTML

Rólunk

Játékok,filmek,zenék,és egy kis aktuális! E-Mail: progamingblog[-(Ku-k4C)-]gmail.com

CD kereső

KERESÉS:

Legyen a termék nevében:

Letöltéskereső

 

Címkék

Innen lopunk

Kedvenc oldalaink: SG.HU BIGFISHGAMES.COM GAMEKAPOCS.HU

Feedek

Hírdetések

 

Dream Chronicles

2008.05.22. 10:27 :: Cornelius

Ennek a játéknak eszméletlen a grafikája.A történet is nagyon jó és én...jó játékos létemre csak 7 nap alatt tudtam végigvinni!
Ez az eszméletlen fejtörők és az elrejtőző objektumoknak köszönhető.
Eszméletlen az is hogy így elbánt még az ismerőseimmel is!

Faye visszatér a paradicsomba hogy elpusztítsa Lilith-et a zsarnok királynőt aki tönkretette ezt a birodalmat.Segíts faye-nek megfejteni a rejtvényeket,igazítsd el ebben a világban,és mentsd meg a Paradicsomot.Találd meg az álomkristályokat hogy megtudhasd a birodalom történetét,és hogy hogyan jutottak idáig!Találd meg a kiutat,Faye-nek segítsd megkeresni a barátját Fidget-et és tudd meg a telljes igazságot az álomvilágról! 

  • Fejtsd meg a titkokat.
  • Remek 3 dimenziós grafika
  • Fejtsd meg a rejtvényeket
  • Fedezd fel a különleges világot
Gépigény:
OS: Windows 2000/XP/Vista
CPU: 800 Mhz
RAM: 128 MB
DirectX: 7.0

5 komment

Címkék: 3d keresgetős

A bejegyzés trackback címe:

https://progaming.blog.hu/api/trackback/id/tr80481910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ada 2008.06.05. 10:33:03

Nagyon jó játék.Csodaszép a grafikája.
A Dream Chronicles 2 én is végig vittem. Egy gondom van vele, hogy a Dream Chronicles 1-nél nem tudok tovább menni. Elakadtam a harmadik szobánál, amikor a kislány alszik.
Ha valaki tudna nekem segíteni, azt nagyon megköszönném, mert egyszerűen nem tudok tovább menni.

bazzsa 2008.10.11. 23:22:00

Hellóka! A Dream Chronicles 1-ben tudunk segíteni, de kérlek, te segíts nekünk a 2. részben.
Leorgonáztunk mindent a toronyban, fent helyreraktuk a könyveket, van 5 széken 5 hangszer, de csak 4 előtt van kottatartó. Az ötödik kottatartót nem találjuk sehol. Elakadtunk. Ha tudnál segíteni, jó lenne, 4 órája legalább küszködünk.

Első részben hol vagy?
H gyerek ágyán van a kulcs, azzal nyisd ki a babaházat és ott fel kell kapcsolni a villanyokat és ott lesz a szobából kivezető ajtó kulcsa.
A segítséged várjuk.

Írhatsz ide is: bazsaboy@gmail.com.

Köszi.

dacsama 2010.08.29. 13:54:06

Sziasztok!

Én az első részben a színháznál akadtam el. Találtam egy maszkot, és 2 kötelet. Hogyan tovább, tud vki segíteni?
előre is köszi

ShadowDee 2011.07.03. 16:17:44

sziasztok nem tudná valaki elküdeni nekem az első részt,mert már megvan mindegyik része kivéve az első,és akárhogy keresem nem találom a teljes játékot...
előre is köszönöm a segítséget!
email:shadowdee@gmail.com
süti beállítások módosítása